+ 48 500 105 801

Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Brotherwood Spa’ce.
1.2. Sklep internetowy Brotherwood Spa’ce jest prowadzony przez firmę Jacek Popławski, z siedzibą przy ul. Krucza 10/6 16-010 Wasilków, NIP 9662110927.
1.3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@lub telefonicznie pod numerem: 500 105 801.


2. Definicje
2.1. Sprzedawca – firma Brotherwood Spa’ce.
2.2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie internetowym Brotherwood Spa’ce.
2.3. Produkt – towar dostępny w sklepie, w tym balie ogrodowe, sauny, wanny oraz akcesoria do tych produktów.
2.4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego.


3. Składanie zamówień
3.1. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego.
3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.


4. Ceny i płatności
4.1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4.2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
4.3. Podmiot świadczący obsługę płatności online akceptuje karty płatnicze Visa oraz Mastercard.


5. Realizacja zamówienia i dostawa
5.1. Dostawa realizowana jest na terytorium Polski i innych krajów wskazanych w ofercie.
5.2. Koszt dostawy zależy od wielkości i wagi zamówienia oraz jest wskazany podczas składania zamówienia.
5.3. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 30 dni roboczych w zależności od produktu.
5.4. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.


6. Zwroty i odstąpienie od umowy
6.1. Zgodnie z art. 38 ust. 3 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, takich jak balie ogrodowe, sauny oraz wanny.
6.2. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktów standardowych, takich jak pokrywy termiczne, piece, kominy, pompy i inne akcesoria, które nie są personalizowane.
6.3. Aby odstąpić od umowy, Klient musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie i przesłać je e-mailem lub pocztą tradycyjną.
6.4. Klient ponosi koszt zwrotu produktu do Sprzedawcy.
6.5. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym i w oryginalnym opakowaniu.
6.6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.


7. Reklamacje i gwarancja
7.1. Produkty oferowane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją zgodności z umową.
7.2. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z umową w terminie 2 lat od dnia dostarczenia towaru.
7.3. Reklamacje dotyczące wad produktu można składać e-mailem na adres kontakt@brotherwoodspace.com lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
7.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Konsumenta o dalszym postępowaniu.


8. Ochrona Danych Osobowych
8.1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.

9. Postanowienia końcowe
9.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.